-
Heeft u een ander e-mailadres of telefoonnummer? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Zo kunnen we u informeren over vertraging bij de bezorging, informatie over uw abonnement en meer. U kunt dit aanpassen via onze servicesite of telefonisch via onze Klantenservice op telefoonnummer 088 -572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Wilt u de tenaamstelling van uw abonnement wijzigen? Geef dit dan door via onze servicesite of telefonisch via de Klantenservice.
-
Wilt u uw inloggegevens wijzigen? Dat kan op deze pagina. Let op, hiermee wijzigt u alleen uw inloggegevens en niet uw contactgegevens.
-
- Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via onze servicesite of bel onze Klantenservice op telefoonnummer 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
-
Om te controleren of het bank- of creditcardnummer correct en daadwerkelijk van u is, doen wij een 1-cent verificatie via iDeal of creditcard.
-
Wilt u van een ander rekeningnummer betalen? Geef dit dan hier zelf door via onze servicesite of op telefoonnummer 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
-
Betaalt u met creditcard en wilt u uw creditcardgegevens wijzigen? Geef dit dan zelf door via onze servicesite.
-
De begunstigde voor de betaling van 1 cent is Stichting Mollie Payments. Zij zorgen voor de juiste verwerking van de transactie voor NRC.