Bezorging

Bezorgtijden NRC Handelsblad

Het NRC Handelsblad bezorgen wij maandag tot en met vrijdag voor 18.30 uur en op zaterdag voor 13.00 uur. De volgende Waddeneilanden hebben afwijkende bezorgtijden:

  • Texel: uiterlijk 20.00 uur
  • Vlieland: maandag tot en met vrijdag de volgende dag uiterlijk 13.00 uur en op zaterdag uiterlijk 14.30 uur
  • Terschelling: maandag tot en met vrijdag de volgende dag uiterlijk 13.00 uur en op zaterdag uiterlijk 14.30 uur
  • Ameland: maandag tot en met vrijdag de volgende dag uiterlijk 13.00 uur en de zaterdagkrant wordt maandagochtend uiterlijk 13.00 uur bezorgd
  • Schiermonnikoog: maandag tot en met vrijdag de volgende dag uiterlijk 13.00 uur en de zaterdagkrant wordt maandagochtend uiterlijk 13.00 uur bezorgd

Als wij de krant niet via een bezorger op uw adres kunnen leveren, dan komt deze met de eerst volgende postbezorging mee. Als dit bij u het geval is, neem dan contact met ons op zodat wij kunnen nagaan of we de krant kunnen bezorgen op de dag van verschijning.

Nrc.next bezorgen wij van maandag tot en met vrijdag voor 7.00 uur en zaterdag voor 8.00 uur. De volgende Waddeneilanden kennen afwijkende bezorgtijden:

    • Texel: uiterlijk 8.30 uur
    • Vlieland: uiterlijk 13.00 uur
    • Terschelling: uiterlijk 13.00 uur
    • Ameland: uiterlijk 13.00 uur
    • Schiermonnikoog: uiterlijk 14.00 uur

Als wij de krant niet via een bezorger op uw adres kunnen leveren, dan komt deze met de eerst volgende postbezorging mee. Als dit bij u het geval is, neem dan contact met ons op zodat wij kunnen nagaan of we de krant kunnen bezorgen op de dag van verschijning.
Heeft u een opmerking of klacht over de bezorging, dan kunt u dit doorgeven via onze servicesite of telefonisch via 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Een klacht of opmerking over de bezorging geven wij door aan de distributeur van uw adres. Daarnaast komt dit de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende bezorgdag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt. Distributeur en bezorger zijn op deze manier snel op de hoogte en zij kunnen dan de bezorging herstellen.
Voor NRC Handelsblad en NRC Weekend bieden wij nabezorging aan. Voor nrc.next is helaas geen nabezorging mogelijk. Nabezorging is afhankelijk van de voorraad kranten en de bezorglocatie. Daarom kunnen wij dit niet garanderen. Een verzoek tot nabezorging kan tot maximaal twee dagen geleden gedaan worden. Als het verzoek voor de onderstaande tijdstippen bij ons is gemeld, wordt de krant (indien mogelijk) dezelfde dag nabezorgd:

  • Maandag tot en met vrijdag voor 19.30 uur (nabezorging voor 21.30 uur)
  •  Zaterdag voor 16.30 uur (nabezorging voor 19.00 uur)
Als het verzoek na bovenstaande tijden is gedaan, gaat de krant met de nabezorging van de volgende verschijningsdag mee. Als uw krant met een auto wordt bezorgd, zal de nabezorging altijd de volgende dag plaatsvinden. Mocht de krant onverhoopt niet nabezorgd worden, dan kunt u dit via onze servicesite aan ons doorgeven of telefonisch via 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Heeft u een bezorgklacht doorgeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit dan door via onze servicesite door de klacht te annuleren of telefonisch via 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Buiten Nederland kunt u NRC De Week ontvangen, dit is de compacte weekeditie voor het buitenland. Kijk voor abonnementen en meer informatie op deze pagina.

In België kunt u naast NRC De Week ook NRC Handelsblad Compleet (zesdaags) ontvangen. Neem voor meer informatie hierover contact op met de Klantenservice via 088 - 572 0 572 (op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur, zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur).

Helaas is het niet mogelijk via de spraakcomputer van de Bezorgservice uw bezorgklacht voor een adres in het buitenland bij ons kenbaar te maken. U kunt dit wel doorgeven via dit formulier of door te bellen met het hiervoor genoemde telefoonnummer van de Klantenservice.
Onze bezorgers mogen rond de kerstdagen en jaarwisseling langs om u een voorspoedig nieuwjaar te wensen. Zij bieden u dan een kaartje van De Persgroep en NRC Media aan.

Indien onze bezorger op een ander moment van het jaar of zonder geldig kaartje langs uw deur gaat en u geld vraagt, adviseren wij u dit te melden bij de politie. U kunt dit ook bij ons melden. Dit kan telefonisch via 088 - 572 0 572 (maandag tot en met vrijdag van 08.00-19.45 uur en zaterdag van 11.00-16.30 uur) of per e-mail naar service@nrc.nl. 

Digitaal

Om gebruik te maken van de digitale diensten van NRC heeft u een NRC-account nodig. Maak nu een account aan.
Koppel uw abonnement aan uw account om toegang te krijgen tot de digitale diensten. Hier heeft u uw relatienummer voor nodig. Deze kunt u vinden op uw factuur of in de omschrijving van de automatische incasso.
Heeft u wel een account maar nog geen abonnement? Sluit dan een abonnement af.
Als u bent ingelogd op onze servicesite, kunt u het relatienummer vinden bij uw gegevens op onze servicesite. Het relatienummer vindt u ook op uw factuur of in de omschrijving van de automatische incasso. U kunt het ook telefonisch opvragen via 088 - 572 0 572 (werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur).

Log vervolgens in bij uw account en kies voor 'toevoegen'. Vul uw relatienummer en postcode in en uw abonnement is gekoppeld.

U kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. Na het invullen van uw e-mailadres krijgt u een link gemaild. Via deze link kunt u het wachtwoord opnieuw instellen.
Het kan zijn dat de e-mail in uw inbox voor spam of ongewenste e-mails is gekomen. Ook kan het zijn dat u een account heeft met een ander e-mailadres.
Neem contact op met onze Klantenservice en wij helpen u verder. Bereikbaar via 088 - 572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Indien u al een NRC account heeft, maar uw wachtwoord of e-mailadres wilt wijzigen, dan kan dit op deze pagina. Let op: u wijzigt hiermee alleen uw e-mailadres voor uw NRC-account.
Als u uw e-mailadres in ons abonnementenbestand wilt wijzigen dan kan dat online of u kunt u bellen met onze Klantenservice. Bereikbaar via 088-572 05 72 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

Het e-mailadres in ons abonnementenbestand gebruiken wij bijvoorbeeld om een bevestiging van een onderbreking die u heeft ingevoerd te sturen.
Het e-mailadres dat hoort bij uw NRC-account gebruikt u om in te loggen in de app, de servicesite en de digitale krant.
Het kan zijn dat u verkeerd wordt doorverwezen op de website. Meestal heeft dit te maken met verkeerde informatie die is opgeslagen in de cookies op uw apparaat. Wanneer dit gebeurt, raden we aan om eenmalig de cookies uit uw browser te verwijderen en opnieuw in te loggen. Lees meer over cookies op nrc.nl en hoe u deze kunt verwijderen.
Uw social-accounts kunt u koppelen aan uw NRC-account. Dit betekent dat u bij het inlogscherm niet uw e-mailadres en wachtwoord invult, maar klikt u op de knop ‘Log in met Facebook’, 'Log in met Google' of ‘Log in met Twitter’.  Wanneer u al ingelogd bent bij Facebook, Google of Twitter dan logt u automatisch bij NRC in.
Als u inlogt met Facebook, geeft u toestemming voor toegang tot uw publieke profiel en uw e-mailadres. We zullen nooit zonder toestemming iets plaatsen op uw publieke tijdlijn.

Als u inlogt met Twitter, zal de applicatie in staat zijn om:
  •     Tweets te lezen uit uw tijdlijn
  •     Te bekijken wie u volgt

Deze applicatie zal niet in staat zijn om:
  •     Nieuwe personen te volgen
  •     Uw profiel te wijzigen
  •     Tweets voor u te plaatsen
  •     Uw privéberichten te bereiken
  •     Uw Twitter-wachtwoord te zien
Als u alledrie uw social accounts koppelt, kunt u met al deze account inloggen bij NRC. Dit kan alleen op nrc.nl. In de app kunt u alleen inloggen met uw NRC-account.
Heeft u nog geen account? Maak nu een NRC-account aan.
In de app kunt u (nog) niet inloggen met Facebook, Google of Twitter.. Voor de app gebruikt u het e-mailadres en wachtwoord van uw NRC-account.
Heeft u nog geen NRC-account? Maak deze dan hier aan.
Download de app voor Handelsblad of next in de Google Play store.
De app werkt op Android versies vanaf 4.3.5. Na het downloaden is de app zichtbaar op uw bureaublad. Na het openen van de app kunt u bij 'Instellingen' inloggen met uw NRC-account.




Om als abonnee de krant digitaal te kunnen lezen, heeft u een NRC-account nodig. Als u nog meer vragen heeft over het lezen van NRC Handelsblad of nrc.next op uw Android-toestel, bekijk dan deze handleiding voor Android. Bekijk op deze pagina meer algemene informatie over onze app.

Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via dit formulier of bel met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar via 088-572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur 
en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
De lettergrootte in de app past zich aan aan de lettergrootte die op uw tablet of uw telefoon is ingesteld. Deze is dus niet via het menu van de app te wijzigen.
U kunt de lettergrootte instellen via het algemene instellingenscherm van het apparaat.
Bekijk deze pagina voor meer informatie over de werking van de app.
Download de gratis app voor NRC Handelsblad of nrc.next. Deze kunt u downloaden via de App Store of iTunes. Na het downloaden wordt de app zichtbaar op het startscherm van uw iPad of iPhone. Bekijk meer informatie over de vernieuwde NRC-app.

Om als abonnee de krant digitaal te kunnen lezen, heeft u een account nodig. Heeft u nog geen account? Dan kunt u deze aanmaken op onze website. Als u verdere vragen heeft over het lezen van NRC Handelsblad of nrc.next op uw iPad, iPhone of iPod Touch, kunt u de handleiding voor iOS raadplegen (handleiding NRC IOS 9 en lager of handleiding IOS10 en hoger).

Voor vragen over het gebruik van uw Apple product kunt u gebruikmaken van de helpdesk van Apple.

Komt u er niet uit? Neem contact met ons op via dit formulier of via 088-572 05 72. Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Mogelijk bent u uitgelogd in de app. Dit kan soms vanzelf gebeuren na een update van de app of van het besturingssysteem, of wanneer u veelvuldig wisselt van wifi-netwerk. We adviseren om opnieuw in te loggen in de app. Als u niet bent ingelogd, zal de app hier standaard om vragen zodra u kiest voor ‘Krant’. Inloggen kan echter ook via het instellingenscherm van de app, te bereiken via het tandwielicoontje rechts bovenin uw scherm:




Bent u ingelogd in de juiste app? De Handelsblad editie kunt u downloaden in de Handelsblad-app, de next editie in de next-app.
Is uw abonnement gekoppeld aan uw account? DIt kunt u controleren door in te loggen. Als uw abonnement gekoppeld is, ziet u dit in uw accountoverzicht staan. Staat hier geen abonnement? Voeg deze dan toe.


Kunt u nog steeds de krant niet downloaden? Neem dan contact met ons op. Onze Klantenservice is telefonisch bereikbaar op telnr. 088 - 572 0 572. Op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

Op nrc.nl leest u al het laatste nieuws en alle artikelen van zowel Handelsblad als next.

Om te kunnen lezen op nrc.nl heeft u een account nodig. Heeft u nog geen account? Maak deze dan hier aan.
Voor meer informatie over lezen op nrc.nl kunt u de handleiding raadplegen. Indien u nog geen abonnement heeft, dan kunt u deze online afsluiten.

Abonnees van nrc.nl met digitale toegang kunnen onbeperkt al het laatste nieuws en alle artikelen uit zowel Handelsblad als next online lezen. Log in op nrc.nl voor toegang.

Kwaliteitsjournalistiek kost geld. Daarom is toegang tot de site betaald. Niet-abonnees krijgen de eerste paar stukken per maand van het huis. Heeft u geen abonnement maar wilt u wel onbeperkte toegang tot kwaliteitsjournalistiek? Klik dan hier om een abonnement af te sluiten.

Op de PC of laptop leest u NRC Handelsblad en nrc.next via uw internetbrowser. Log in met uw NRC-account om de digitale krant te lezen.
Heeft u nog geen account? Maak nu een NRC-account aan.

Heeft u nrc.nl abonnement? Dan kunt u de digitale krant niet lezen, u heeft wel toegang tot alle artikelen op nrc.nl. Wilt u ook de digitale krant lezen? Neem dan contact op met de Klantenservice om uw abonnement te wijzigen.

Hier vindt u meer informatie over het lezen van de krant op de computer.
Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via dit formulier of via 088-572 0 572. Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

Wanneer u nrc.nl leest op uw PC of laptop, kunt u de letters vergroten door de toetsen ‘Ctrl’ en ‘+’ tegelijk in te drukken. Door op ‘Ctrl’ en ‘-‘ te drukken verkleint u de letters. Wanneer u via een smartphone of tablet leest, kunt u de lettergrootte veranderen via het instellingenscherm van uw apparaat.
De digitale editie van NRC Handelsblad is op werkdagen beschikbaar vanaf 16.00 uur en op zaterdag vanaf 4.00 uur. De digitale editie van nrc.next is van maandag tot en met zaterdag beschikbaar vanaf 4.00 uur. Bekijk dit overzicht voor een actueel overzicht van de verschijningstijdstippen van beide kranten.
NRC heeft een uitgebreid aanbod van nieuwsbrieven. Bekijk een overzicht van alle nieuwsbrieven. Via het overzicht kunt u zich ook aanmelden voor nieuwsbrieven.
In iedere nieuwsbrief vindt u onderaan de nieuwsbrief een link om u af te melden. Na het klikken op deze link bent u meteen afgemeld voor die nieuwsbrief.

Ook kunt u zich afmelden door via de nieuwsbrieven-pagina een unieke link op te vragen. Met deze link krijgt u toegang tot het beheer van uw nieuwsbrieven.
Bent u op zoek naar een specifiek artikel of artikelen van een bepaalde auteur? Maak dan gebruik van de zoekfunctie op nrc.nl. Hierbij kunt u zoeken op trefwoorden, zoals 'Youp' of 'belasting'. Een andere mogelijkheid is om door oude edities van de krant te bladeren. Kies de editie die u wilt inzien via de button 'overzicht' die bovenaan elke digitale editie staat.

Op onze eigen site is het archief doorzoekbaar vanaf 1990. Voor edities van NRC Handelsblad ouder dan 1990 kunt u terecht bij Delpher, het digitale krantenarchief van de Koninklijke Bibliotheek. De volledige inhoud van NRC Handelsblad van 1970 tot 1995 is hier doorzoekbaar. 

Via Delpher kunt u ook zoeken in het digitale archief van Het Algemeen Handelsblad (vanaf de oprichting in 1828 tot aan de fusie in 1970). Ook vindt u hier een deel van de jaargangen van de Nieuwe Rotterdamsche Courant 

Mijn gegevens

Heeft u een ander e-mailadres of telefoonnummer? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Zo kunnen we u informeren over vertraging bij de bezorging, informatie over uw abonnement en meer. U kunt dit aanpassen via onze servicesite of telefonisch via onze Klantenservice op telefoonnummer 088 -572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

Wilt u de tenaamstelling van uw abonnement wijzigen? Geef dit dan door via onze servicesite of telefonisch via de Klantenservice.

Wilt u uw inloggegevens wijzigen? Dat kan op deze pagina. Let op, hiermee wijzigt u alleen uw inloggegevens en niet uw contactgegevens.

Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via onze servicesite of bel onze Klantenservice op telefoonnummer 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

Om te controleren of het bank- of creditcardnummer correct en daadwerkelijk van u is, doen wij een 1-cent verificatie via iDeal of creditcard.

Wilt u van een ander rekeningnummer betalen? Geef dit dan hier zelf door via onze servicesite of op telefoonnummer 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

Betaalt u met creditcard en wilt u uw creditcardgegevens wijzigen? Geef dit dan zelf door via onze servicesite.

De begunstigde voor de betaling van 1 cent is Stichting Mollie Payments. Zij zorgen voor de juiste verwerking van de transactie voor NRC.

Onderbrekingsservice

Op vakantie? Maar geen zin in een volle brievenbus? Of tijdelijk de krant op een andere adres ontvangen? Geef uw krant een andere bestemming. De bezorging van uw krant tijdelijk onderbreken is eenvoudig in te stellen en kosteloos.

Onderbreken of doorsturen kan voor minimaal zeven dagen en maximaal drie maanden. Instellen kan tot drie werkdagen voor vertrek en is in twee minuten geregeld.

Tijdens de bezorgonderbreking kunt u:
   

  •   De krant kosteloos laten bezorgen op uw vakantieadres in Nederland
  •   De krant kosteloos laten bezorgen bij vrienden of familie in Nederland
  •   De krant doneren aan het Ronald McDonald Kinderfonds
  •   De bezorging onderbreken en uw abonnement met deze periode verlengen

Wilt u een toekomstige onderbreking wijzigen? Geef dit dan zelf door via onze servicesite door bij uw lopende onderbrekingen op het kruisje te klikken en de onderbreking te annuleren. U kunt vervolgens eventueel een nieuwe onderbreking doorgeven.

Wilt u een reeds lopende onderbreking wijzigen? Bel dan met de Klantenservice via 088-572 0 572 of geef dit door via onze servicesite.

Als u digitale toegang heeft met uw abonnement, dan kunt u de krant ook tijdens een onderbreking digitaal blijven lezen.

Verhuisservice

Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via onze servicesite of bel onze Klantenservice op telefoonnummer 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

Mijn abonnement

Een abonnement kunt u direct online afsluiten via deze pagina. Hier vindt u ook alle abonnementsvormen die wij aanbieden. 

U kunt een abonnement ook telefonisch afsluiten via onze Klantenservice op telefoonnummer 088-572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Bij een verhuizing naar het buitenland wilt u wellicht graag op de hoogte blijven van het nieuws in eigen land. Daar hebben wij een speciale editie van NRC voor ontwikkeld: NRC De Week. Het beste van NRC, overal ter wereld bezorgd. Ook is het mogelijk om uw krant digitaal te blijven ontvangen. Wij zetten uw abonnement kosteloos voor u om. Wilt u liever uw abonnement opzeggen? Ook hier kunnen wij u bij helpen. We zijn bereikbaar op 088-572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
U gaat voor een langere tijd op reis en hoeft even geen krant te ontvangen. In dat geval bieden wij meerdere mogelijkheden aan. Zo kunt u uw abonnement tijdelijk stopzetten, laten doorsturen naar een vriend, of zelfs laten doorsturen naar uw vakantieadres. Een tijdelijke onderbreking kunt u direct online regelen, klik hier om uw wens aan ons door te geven. Dit kan natuurlijk ook telefonisch via onze Klantenservice op 088-572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Het kan zijn dat uw huidige abonnement niet meer aansluit op uw behoeften. Dat begrijpen wij heel goed. Daarom helpen wij u graag bij het zoeken naar de beste oplossing. Overstappen naar een ander abonnement is altijd mogelijk, ook binnen een lopend contract. Dit kunt u doen door te bellen met onze Klantenservice via 088-572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur. Wij maken het graag voor u in orde!
Wat jammer dat u uw abonnement wilt opzeggen. Neem contact op met onze Klantenservice via 088-572 0 572 en het wordt voor u geregeld. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 19:45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
Het kan zijn dat uw huidige abonnement niet meer aansluit op uw behoeften. Dat begrijpen wij heel goed. Daarom helpen wij u graag bij het zoeken naar de beste oplossing. Overstappen naar een ander abonnement is altijd mogelijk, ook binnen een lopend contract. Dit kunt u doen door te bellen met onze Klantenservice via 088-572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur. Wij maken het graag voor u in orde!
Bij een verhuizing naar het buitenland wilt u wellicht graag op de hoogte blijven van het nieuws in eigen land. Daar hebben wij een speciale editie van NRC voor ontwikkeld: NRC De Week. Het beste van NRC, overal ter wereld bezorgd. Ook is het mogelijk om uw krant digitaal te blijven ontvangen. Wij zetten uw abonnement kosteloos voor u om. Wilt u liever uw abonnement opzeggen? Ook hier kunnen wij u bij helpen. We zijn bereikbaar op 088-572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
U kunt telefonisch of per e-mail het abonnement opzeggen. Wij zullen dit direct voor u in orde maken. Wilt u het abonnement overnemen? Ook daarvoor kunt u bij ons terecht. We zijn bereikbaar op 088-572 05 72, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
U gaat voor een langere tijd op reis en hoeft even geen krant te ontvangen. In dat geval bieden wij meerdere mogelijkheden aan. Zo kunt u uw abonnement tijdelijk stopzetten, laten doorsturen naar een vriend, of zelfs laten doorsturen naar uw vakantieadres. Een tijdelijke onderbreking kunt u direct online regelen, klik hier om uw wens aan ons door te geven. Dit kan natuurlijk ook telefonisch via onze Klantenservice op 088-572 0 572, op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.
NRC Handelsblad Compleet (NRC Handelsblad maandag tot en met zaterdag op papier en digitaal)
€ 45,-  per maand 
€ 139,-  per kwartaal
€ 275,-  per halfjaar
€ 542,-  per jaar

NRC Weekend inclusief digitaal (zaterdag NRC Handelsblad op papier en maandag tot en met zaterdag NRC Handelsblad digitaal)
€ 30,- per maand 
€ 90,-  per kwartaal
€ 180,-  per halfjaar
€ 360,-  per jaar

NRC Langweekend inclusief digitaal  (donderdag tot en met zaterdag NRC Handelsblad op papier en maandag tot en met zaterdag NRC Handelsblad digitaal 
€ 37,- per maand 
€ 110,-  per kwartaal
€ 220,-  per halfjaar
€ 440,-  per jaar

NRC Handelsblad Digitaal (maandag tot en met zaterdag NRC Handelsblad digitaal)
€ 28,50 per maand 
€ 85,50  per kwartaal
€ 171,-  per halfjaar
€ 340,-  per jaar

NRC Handelsblad op zaterdag (zaterdag NRC Handelsblad op papier)
€ 21,- per maand 
€ 64,-  per kwartaal
€ 127,-  per halfjaar
€ 252,-  per jaar

NRC Handelsblad donderdag tot en met zaterdag (donderdag tot en met zaterdag NRC Handelsblad op papier)
€ 31,-   per maand 
€ 92,-  per kwartaal
€ 182,-  per halfjaar
€ 362,-  per jaar

Nrc.next compleet (NRC in de ochtend) (maandag tot en met zaterdag nrc.next op papier en digitaal)
€ 45,- per maand 
€ 139,-  per kwartaal
€ 275,-  per halfjaar
€ 542,-  per jaar

Nrc.next plus NRC Weekend (maandag tot en met vrijdag nrc.next op papier inclusief digitaal, zaterdag NRC Handelsblad op papier en digitaal)
€ 45,- per maand 
€ 139,-  per kwartaal
€ 275,-  per halfjaar
€ 542,-  per jaar

Nrc.next zaterdag met digitaal (zaterdag nrc.next op papier en maandag tot en met zaterdag digitaal)
€ 30,- per maand 
€ 90,-  per kwartaal
€ 180,-  per halfjaar
€ 360,-  per jaar

Nrc.next donderdag tot en met zaterdag met digitaal (donderdag tot en zaterdag nrc.next op papier en maandag tot en met zaterdag digitaal)
€ 37,- per maand 
€ 110,-  per kwartaal
€ 220,-  per halfjaar
€ 440,-  per jaar

NRC Zaterdag plus nrc.next digitaal (zaterdag NRC Handelsblad op papier en maandag tot en met zaterdag nrc.next digitaal)
€ 30,- per maand 
€ 90,-  per kwartaal
€ 180,-  per halfjaar
€ 360,-  per jaar

nrc. next digitaal (maandag tot en met zaterdag nrc.next digitaal)
€ 28,50 per maand 
€ 85,50 per kwartaal
€ 171,-  per halfjaar
€ 340,-  per jaar

Nrc.nl (onbeperkte toegang tot nrc.nl)
€ 19,- per maand 

NRC De Week inclusief NRC Handelsblad Digitaal 
€ 97,-  per kwartaal
€ 194,-  per halfjaar
€ 379,-  per jaar


Bovenstaande prijzen zijn inclusief  € 5,- incassokorting.

Financieel

Per brief of per aankondiging van uw bank. Als u gebruikmaakt van een automatische incasso dan ontvangt u een bericht van de bank over een te verwachten afschrijving. Deze mededeling staat gepland in uw bankomgeving en bevat alle nodige informatie, waaronder ook BTW.

Als u gebruikmaakt van een eigen overschrijving dan ontvangt u van ons periodiek een factuur voor de betaling. Het moment van ontvangst is afhankelijk van het soort abonnement dat u heeft. Dit kan zijn eens per kwartaal, half jaar of jaar.

U kunt betalen per automatische incasso, internetbankieren of via een acceptgirokaart. Indien u in het buitenland woont, kunt u ook betalen met creditcard.
De bank doet nog een extra poging om te incasseren. Lukt het dan nog niet dan ontvangt u hier bericht van en heeft u in dat bericht de gelegenheid om met iDeal te betalen.
Als u geen openstaande facturen heeft, hoeft u niets te  doen. Het te veel betaalde bedrag wordt automatisch teruggestort binnen tien dagen.
Neemt u alstublieft contact op met onze Klantenservice via 088-572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 uur en zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur of via onze servicesite.
Ja. U kunt uw factuur downloaden via onze servicesite of neem contact op met onze Klantenservice via 088-572 0 572.
Het rekeningnummer van NRC Media BV voor handmatige betalingen is NL62ABNA0461750872  (ABN Amro). Vermeld bij uw betaling altijd uw naam, factuurnummer en uw relatienummer.

Als het land waar u de betaling handmatig gaat verrichten geen onderdeel is van de zogenaamde SEPA-landen, is voor een betaling vanuit het buitenland ook de BIC-code nodig (voorheen SWIFT-code). De BIC-code van NRC Media BV is: BIC ABNANL2A.

Het incassant ID van NRC Media BV is NL27222242806420000 (let op: dit is geen rekeningnummer).
Waarschijnlijk hebben de herinnering en uw betaling elkaar gekruist, houdt u rekening met een verwerkingstijd van uw betaling van maximaal drie dagen.
Om te controleren of het bank- of creditcardnummer correct en daadwerkelijk van u is, doen wij een 1-cent verificatie via iDeal of creditcard.
De begunstigde voor de betaling van 1 cent is Stichting Mollie Payments. Zij zorgen voor de juiste verwerking van de transactie voor NRC.

Contact

Onze Klantenservice is te bereiken via 088 - 572 0 572 op werkdagen van 8.00 tot 19.45 en op zaterdag van 11.00 tot 16.30 uur.

digitaal@nrc.nl voor vragen over digitale producten en digitaal lezen
bezorging@nrc.nl voor uw vragen over de bezorging
service@nrc.nl
 voor al uw overige vragen

Postadres

NRC Media
Afdeling Klantenservice
Postbus 20642
1001 NP Amsterdam

Bezoekadres
Nes 76
1012 KE Amsterdam